Nädal 3 - Uus meedia

Selle nädala teemaplokki on oodatust keerulisem käsitleda, kuna traditsioonilised väljaanded on suures osas juba üle kolinud uutesse väljunditesse ning mõned neist on isegi sulgenud traditsioonilisi kanaleid. Suuremates väljaannetes on juba palgatud inimesi, kes oskuslikult püüavad haarata turuosa uues meedias.

Isiklikult arvan, et Postimees võiks olla hea väljaanne, mis kasutab oskuslikult ka uusi meediaväljundeid. Nende veebileht on ajakohane ning neil on õnnestunud integreeruda osavalt uude ajastusse. Lisaks veebilehele kasutavad nad populaarsemaid sotsiaalmeedia kanaleid, et suunata liiklust oma veebilehtedele, mis on tänapäeval väga populaarne viis kasutajate leidmiseks. Kuigi võiks nuriseda tasuta sisu puudumise üle, on see kahjuks tänapäeva uus reaalsus ning seda kasutatakse peaaegu kõikides kohalikes väljaannetes. [1]

Märksa nõrgemaks on aga muutunud Kuldne Börs, mis ajakirjana oli populaarne, kuid tänapäeval veebilehe kujul tundub veidi ajale jalgu jäänud. Kuigi hiljuti tehti uuendusi ja integreeriti erinevaid veebilehti, näib nende menüü siiani hõre ning filtrite süsteem kohati segane [1]. Lisaks ei kohta enam nende reklaame nii sageli, vaid pigem näeb neid telepildis konkurentidega võrreldes vähem.



Allikad:

[1] https://www.postimees.ee/

[2] https://kuldnebors.eu/


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Nädal 1 - Kolm põnevat IT lahendust.

Nädal 2 – Kaks erinevat tehnoloogiat Interneti varasemast ajaloost